Vad är detta?

Hejsan!
Om du skulle titta in och undra vad detta är för någonting så vill jag förklara att det är precis exakt vad det ser ut att vara; recept på LCHF-kost utan kött och fågel, men med fisk.

Bloggen är endast tänkt att fungera som register för mig och min sambo när fantasin tryter i matskapandet och det är därför jag inte gör käcka personliga utlägg i anslutning till recepten.

Står du ut med en opersonlig blogg och tycker det är skoj med nya recept så hoppas jag ju givetvis att du hittar inspiration till köket när du letar runt lite under kategorierna.

Om kategorierna: Det är inte alltid lätt att kategorisera mat. Exempelvis; ska squash fyllda med bönsalza gratinerade i ugn sorteras under bönor, röra eller grönsaker? Jag valde bönor eftersom det är fad som är själva kokkonsten i det hela i detta fallet. Har försökt göra det så tydligt som möjligt.

Puss och kram cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0