NY DESIGN!

Hej hopp! Till dig som brukar titta in här, och undrar vad i hela världen som har hänt, så vill jag lugna dig; du är på samma FettGott som du varit förr, men med en ny, lite mer spännande design!

Till dig som är ny vill jag säga Välkommen!

Jag har inte riktigt förstått att jag har läsare på den här receptsamlingen, för än ungefär nu. Och då blev det genast fart på mig. Jag har ju inte uppdaterat på något halvår och som sidan såg ut sen! Jag frächade upp litegrann formmässigt, och ska i dagarna sätta mig och uppdatera med ännu fler feta recept:)

Tänkte mig även att jag skulle lägga till bilder, och börja skriva recepten så att inte bara jag förstår, lite mer koncist :P

För min alldeles egna skull så har jag en till blogg. Veckans LCHF. Där lägger jag upp veckomenyer med länkar till recept. Den sidan (och även denna) fungerar bra i mobiltelefoner, så att man alltid kan ha med sig sin inköpslista. jag får helt enkelt börja blogga bättre där med!

http://veckanslchf.wordpress.com/
är adressen dit.

Om du inte vill titta där, så är du i alla fall varmt välkommen att gotta ner dig i mina recept här!

Allt gott/// Linnea

Kommentarer
Postat av: Inger Härjerud

Hej och hå!

Vad fin sidan är nu och så skriver du så fint och bra. Man kan verkligen se klart och tydligt att du har genomgått en utveckling. Och detta skriver jag inte bara för att jag är din mamma! <3

Kramisar

2011-02-17 @ 12:05:39
Postat av: Eva

Hej, häftig blogg och underbara recept..hittade hit idag efter ett tips från en arbetskamrat.Återkommer gärna/ Eva

2011-05-01 @ 21:46:11
Postat av: Fettgott

Åh så roligt! Varmt välkommen hit och tillbaks igen!

2011-05-10 @ 17:45:46
URL: http://fettgott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0